Fericirea Nationala sau National Happiness

Posted on 27/08/2012

0


Nu vorbim despre vreo incursiune psihologica sau un current nationalist ci despre un studiu initiat de Novel Research, Strategescu punct ro şi Arsenoaiei&Mătăşel.

 

 Studiu porneşte de la o iniţiativă a Naţiunilor Unite care face cercetări despre starea fericirii la nivel mondial iar printer concluziile acestor cercetari apar si corelaţiile între nivelul fericirii populaţiei şi nivelul venitului mediu pe economie, între fericire şi starea de sănătate mentală a unei naţiuni sau nivelul educaţiei populaţiei.
„National Happiness este primul proiect realizat în România ce are ca obiectiv principal măsurarea Indexului de fericire al populaţiei şi determinarea diverselor aspecte ce influenţează fericirea”, precizează Marian Marcu, reprezentantul Novel Research.

 

Măsurarea indexului de fericire al românilor va fi realizată după o metodologie complexă, aplicată deja cu succes la nivel global în cadrul proiectului The Happiness Initiative din Seattle, Statele Unite ale Americii, şi care acoperă o arie exhaustivă de factori ai fericirii, incluzând sănătatea fizică şi mentală, starea de bine, satisfacţia materială şi profesională, nivelul de educaţie, echitatea socială, încrederea în instituţiile statului, calitatea mediului etc.

“National Happiness este o măsurătoare complexă a fericirii populaţiei ce are la bază indicatori obiectivi şi subiectivi, măsuraţi pe 12 domenii identificate ştiinţific de Universitatea de Stat din San Francisco şi “The Happiness Initiative” din Seattle. NH este un pas important în măsurarea indicatorilor de care ne pasă tuturor şi în determinarea mijloacelor prin care îi putem îmbunătăţi.”, adaugă Marian Marcu.

Deci, cat de fericiti sunteti, dragi romani?

 


Extra Info

Novel Research este o companie independenta de cercetare de piata si sondare a opiniei publice.
Strategescu este consultantul pe care clientii il considera „’o bomba atomica’ indispensabila in ‘arsenalul’ orcarei companii”. Se spune despre el de asemenea ca “este capabil sa descurce lucrurile incalcite si sa gaseasca calea cea mai buna de urmat. Excelenta, si nu media, este unitatea lui de masura. Are abilitatea de a vedea in detaliu ce poate aduce viitorul si imaginea aceasta detaliata il propulseaza spre inainte. Prinde aripi cand descopera dincolo de o suprafata complexa un concept simplu si elegant care explica de ce lucrurile sunt asa cum sunt.”

Arsenoaiei & Mătășel este singura entitate din România condusă de doi oameni de produs, de doi acționari care reprezintă cele două discipline fundamentale din industria de comunicare: creație și strategie

 

 

 

(sursa : http://www.iaa.ro)

 

Posted in: Studii